• Naslovnica
  • O nama
    • Obrtnička komora Dubrovačko-neretvanske županije
    • Tijela komore
  • Cehovi
    • Ceh frizera i kozmetičara
    • Ceh prijevoznika
    • Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika
    • Ceh za ribarstvo i marikulturu
  • Udruženja obrtnika
    • Udruženje obrtnika Dubrovnik
    • Udruženje obrtnika Korčula-Lastovo
    • Udruženje obrtnika Metković
    • Udruženje obrtnika Ploče
    • Udruženje autotaksi prijevoznika Dubrovnik
  • Obrazovanje
    • Majstorski ispiti
    • Ispiti o stručnoj osposobljenosti
    • Ispit kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika na naukovanju
    • Strukovno obrazovanje – popis zanimanja
      • LICENCIRANJE RADIONICA
      • Kontrolni ispit
      • Pomoćnički ispit
      • RELICENCIRANJE
    • Help desk linija za naukovanje
    • Državne potpore za cjeloživotno obrazovanje
    • Kontakt
  • Kontakt
Obrtnička komora Dubrovačko-neretvanske županije
  • Naslovnica
  • O nama
    • Obrtnička komora Dubrovačko-neretvanske županije
    • Tijela komore
  • Cehovi
    • Ceh frizera i kozmetičara
    • Ceh prijevoznika
    • Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika
    • Ceh za ribarstvo i marikulturu
  • Udruženja obrtnika
    • Udruženje obrtnika Dubrovnik
    • Udruženje obrtnika Korčula-Lastovo
    • Udruženje obrtnika Metković
    • Udruženje obrtnika Ploče
    • Udruženje autotaksi prijevoznika Dubrovnik
  • Obrazovanje
    • Majstorski ispiti
    • Ispiti o stručnoj osposobljenosti
    • Ispit kojim se dokazuje osnovno znanje o poučavanju učenika na naukovanju
    • Strukovno obrazovanje – popis zanimanja
      • LICENCIRANJE RADIONICA
      • Kontrolni ispit
      • Pomoćnički ispit
      • RELICENCIRANJE
    • Help desk linija za naukovanje
    • Državne potpore za cjeloživotno obrazovanje
    • Kontakt
  • Kontakt

    What to think of when managing a Hotel service

    Naslovnica › Forumi › The best Hotel WordPress Theme › What to think of when managing a Hotel service

    • This topic has 0 odgovora, 1 sudionik, and was last updated prije 6 years, 7 months by admin.
    Pregledavate post 1 (od ukupno 1)
    • Autor
      Postovi
    • 19/08/2016 u 13:16 #6439
      admin
      Ključonoša

      How to Start a Boutique Hotel: How to Market Your Boutique Hotel

      An oft-overlooked aspect of opening a smaller hotel is your product distribution, or how you market yourself. Because you don’t have that existing brand recognition of the larger chains, you need to get the word out there about your resort. By defining your resort as a brand of one and communicating your standards in the same way that larger resorts do, your customers will gain a level of comfort and familiarity with your resort. Telling a unique story behind the location or history of the hotel (for The Chelsea, it’s nod to Atlantic City’s past) can put you over the top in terms of occupancy and success.

      The fundamental of marketing for a Hotel is that you must have a nice and beautiful Hotel Website. Consider using Hotel WordPress Theme Sailing – the best WordPress hotel theme for your business.

      The good thing for many start-ups is that the Internet has made this marketing aspect considerably easier. You can now put your boutique hotel on a level playing field with some of the larger branded properties thanks to the benefits of travel search engines like Expedia, Bing, Hotels.com and more as a great way to raise your brand recognition.

      No matter how you break it down, it comes down to your return on investment as a boutique hotel. But with no franchise fees and the opportunity to operate with your own customer service ideas and brand characteristics, boutiques offer the chance to succeed as an independent hotel.

    • Autor
      Postovi
    Pregledavate post 1 (od ukupno 1)

    Morate biti prijavljeni kako bi mogli odgovoriti na ovu temu. Login here

    Pretraga

    Zadnje objave

    Frizeri i kozmetičari iz Dubrovačko-neretvanske županije posjetili 54.Cosmoprof Worldwide Bologna 2023.
    23ožu2023
     „Kako uspješno primjenjivati GDPR u poslovanju?“ edukacija Centra za poduzetništvo u Dubrovniku
    20ožu2023
    BESPLATNA RADIONICA „IZAZOVI PLANIRANJA PRIJENOSA POSLOVANJA“
    22velj2023
    logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

    00 385 20 323 550

    ok.dubrovnik@hok.hr

    Podaci o komori

      • Vukovarska 16/III, p.p. 150
      • 20000 Dubrovnik
      • OIB: 32217956768
      • IBAN: HR 62 23600001101533485
      • Tel/fax: 00 385 20 323 550
      • E-mail: ok.dubrovnik@hok.hr  obrazovanje-du@hok.hr

    Obrtnička komora Dubrovačko-neretvanske županije